مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 خرداد 1402 ساعت 08:002023-06-09اقتصادي

فاز دوم تصفیه خانه فاضلاب شهری بابل کلنگ زنی می شود


فرماندار بابل با اشاره به اینکه افتتاح فاز نخست خط تصفیه خانه فاضلاب شهری بابل با اعتبار60 میلیارد تومان به بهره برداری رسید از کلنگ زنی فاز دوم این طرح با اعتبار 850 میلیارد تومان در سال جاری خبر داد.

- ایسنا/مازندران فرماندار بابل با اشاره به اینکه افتتاح فاز نخست خط تصفیه خانه فاضلاب شهری بابل با اعتبار60 میلیارد تومان به بهره برداری رسید از کلنگ زنی فاز دوم این طرح با اعتبار 850 میلیارد تومان در سال جاری خبر داد.

قاسم عزیززاده گرجی شامگاه پنج شنبه 18 خرداد ماه سال جاری در جلسه شورای اداری شهرستان بابل به اشاره به عملکرد مثبت دولت سیزدهم، گفت: در یک سال گذشته 35 کیلومتر آسفالت روستایی در شهرستان بابل از سوی بنیاد مسکن افتتاح و به بهره برداری رسید که در مقایسه با سال گذشته 24 کیلومتر افزایش داشت.

وی به عملکرد مثبت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در دولت سیزدهم اشاره کرد و افزود: بازنگری طرح هادی روستایی در سال 1400 شامل 9 روستا بود که در سال 1401 به 40 روستا افزایش یافت.

عزیززاده گرجی از افتتاح 9 پروژه آبرسانی در نزدیکترین روستاها به شهر بابل که تاکنون از نعمت آب شرب بهره مند نبودند خبر داد و تصریح کرد: از دیگر خدمات دولت سیزدهم در یک سال اخیر ساخت 10هزار متر مکعب مجتمع آبرسانی توسط بسیج سازندگی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاز دوم تصفیه خانه فاضلاب شهری بابل کلنگ زنی می شود

فاز دوم تصفیه خانه فاضلاب شهری بابل کلنگ زنی می شود