مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 خرداد 1402 ساعت 15:302023-06-16سياسي

نامه قانونگذار ارشد آمریکا به بایدن درباره ایران


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، «مایکل مک کاول»، رییس کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا در نامه ای به جو بایدن، رییس جمهور این کشور بر ضرورت ارائه هر گونه توافق با ایران به نهاد قانونگذار تأکید کرد.

- رییس کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا در نامه ای به جو بایدن، رییس جمهور این کشور بر ضرورت ارائه هر گونه توافق با ایران به نهاد قانونگذار تأکید کرد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، مایکل مک کاول ، رییس کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا در نامه ای به جو بایدن، رییس جمهور این کشور بر ضرورت ارائه هر گونه توافق با ایران به نهاد قانونگذار تأکید کرد.

این قانونگذار ارشد آمریکایی با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازهای رسانه ای درباره تلاش دولت بایدن برای دستیابی به تفاهمی با ایران بر سر برنامه هسته ای تأکید کرد که دولت باید به تعهداتش در قبال کنگره ذیل قانون موسوم به قانون بررسی توافق هسته ای ایران (اینارا) پایبند بماند.

قانون موسوم به بررسی توافق هسته ای با ایران، 2015 (اینارا) در ماه مه سال 2015 در بحبوحه اختلافات داخلی قانونگذاران آمریکایی با دولت باراک اوباما بر سر مفاد توافق هسته ای برجام به تصویب نهاد قانونگذار این کشور رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه قانونگذار ارشد آمریکا به بایدن درباره ایران

نامه قانونگذار ارشد آمریکا به بایدن درباره ایران