مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 خرداد 1402 ساعت 15:102023-06-16سياسي

کمبود کلاس درس در جم/ مشکلات آب و برق شهرستان رفع شود


امام جمعه جم خواستار تلاش مسئولان برای رفع کمبود کلاس های درس در این شهرستان شد و گفت: مشکلات آب و برق شهرستان جم رفع شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمد محمدی در خطبه های نماز جمعه جم با تسلیت سالروز شهادت امام جواد (ع) اظهار داشت: حیات سیاسی روزگار امام جواد علیه السلام نه تنها برای امام که برای تمام مسلمانان بد و به شدت سخت بود، چرا که وقایع سنگینی، امت اسلامی را دستخوش امواج شکننده فتنه ها و آشوب ها کرده بود.

وی با گرامیداشت روز تبلیغ و اطلاع رسانی دینی (سالروز صدور فرمان حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی (1360 ش) و تقدیر از مدیران اداره تبلیغات شهرستان و استان اظهار داشت: در امر تبلیغ حیاتی نیاز به آموزش و ابزار جدید و فنون روز است.

امام جمعه جم بیان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی از نمایشگاه دستاوردهای هسته ای بازدید کردند؛ نمایشگاهی که گویای تداوم پویایی و اقتدار صنعت هسته ای به عنوان دستور کار ثابت سازمان انرژی اتمی است.

وی تصریح کرد: سرعت بخشیدن به پیشرفت ها و تأثیرگذاری دستاوردهای این صنعت در اقتصاد کشور و زندگی مردم، در عین مهار هیاهوی بیگانگان و جلوگیری از محدودسازی صنعت هسته ای، جزو برنامه های سازمان انرژی اتمی است و دانشمندان این صنعتِ افتخارآفرین، با وجود تهدیدهای بدخواهان به ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود کلاس درس در جم/ مشکلات آب و برق شهرستان رفع شود

کمبود کلاس درس در جم/ مشکلات آب و برق شهرستان رفع شود