مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 19:502023-06-08اجتماعي

تبریز پاکترین کلانشهر کشور با 30 روز هوای پاک


معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست کشور پس از بررسی داده های پایش هوای تبریز اعلام کرد: شاخص کیفی هوای پاک کلانشهر تبریز نسبت به سال گذشته تا زمان مشابه 36 درصد بهبود پیدا کرده که پاکترین کلانشهر کشور با 30 روز هوای پاک شناخته شده است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست کشور پس از بررسی داده های پایش هوای تبریز اعلام کرد: شاخص کیفی هوای پاک کلانشهر تبریز نسبت به سال گذشته تا زمان مشابه 36 درصد بهبود پیدا کرده که پاکترین کلانشهر کشور با 30 روز هوای پاک شناخته شده است.

ایرج حشمتی، در سومین روز هفته محیط زیست در آیین رونمایی از هزار دستگاه تاکسی جدید اظهار کرد: بر اساس مطالعات سیاهه انتشار کلانشهر تبریز در سال 1396 شاخص آلودگی هوا در کل منابع متحرک و ثابت برای شاخص PM2/5 یا ذرات کمتر از 10 میکرون به ترتیب 56 درصد و ثابت 44 درصد و همچنین مجموع شاخص گازهای آلاینده 8/64 و 2/35 می باشد.

وی افزود: از کل منابع متحرک استان 12هزار تاکسی موجود است که از این تعداد حدود پنج هزار دستگاه آن فرسوده می باشد که امروز شاهد جایگزینی هزار تاکسی در ناوگان حمل و نقل استان هستیم، از 100هزار موتور سیکلت موجود در استان 50 درصد آن فرسوده می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبریز پاکترین کلانشهر کشور با 30 روز هوای پاک

تبریز پاکترین کلانشهر کشور با 30 روز هوای پاک