مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 14:402023-06-08اقتصادي

مرحله جدید طرح کالابرگ الکترونیک از 13 خرداد در کرمانشاه آغاز شد


مرحله جدید طرح کالابرگ الکترونیک از 13 خرداد در کرمانشاه آغاز شد.

- محمدرضا آمویی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به جزییات مرحله جدید اجرای طرح کالابرگ الکترونیک در کرمانشاه، اظهار کرد: دولت خود را متعهد به افزایش قدرت خرید مردم می داند و مهار تورم در سال جاری هدف گذاری شده و امید داریم که با مدیریت دولت و همراهی بخش خصوصی این مهم تحقق یابد.

وی با تشریح جزییات مرحله جدید اجرای طرح کالابرگ الکترونیک، افزود: در این مرحله و به منظور حمایت از دهک های اول تا سوم یارانه خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی 20 درصد افزایش می یابد.

سرپرست فرمانداری کرمانشاه تصریح کرد: مرحله جدید از 13 خرداد ماه آغاز شده و همه مشمولان طرح می توانند به صورت اختیاری از کالابرگ الکترونیکی استفاده کنند.

آمویی با بیان اینکه کارت جدیدی برای کالابرگ الکترونیکی صادر نمی شود، گفت: همه کارت های بانکی به نام سرپرست خانوار در طرح کالابرگ الکترونیک قابل استفاده است.

وی ادامه داد: شرط استفاده از افزایش اعتبار کالابرگ، خرید بیش از 70 درصد از یارانه معادل 320 هزار تومان به ازای هر نفر است.

سرپرست فرمانداری کرمانشاه با اشاره به اینکه این طرح نسبتی از تورم را پوشش می دهد، افزود: شیر کم چرب بطری، پنیر، تخم مرغ، گوشت مرغ، روغن مایع، ماکارون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرحله جدید طرح کالابرگ الکترونیک از 13 خرداد در کرمانشاه آغاز شد

مرحله جدید طرح کالابرگ الکترونیک از 13 خرداد در کرمانشاه آغاز شد