مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 15:502023-06-03سياسي

امام خمینی و شهدای قیام 15 خرداد 42 شناسنامه و هویت انقلاب هستند


فرمانده انتظامی استان اصفهان در پیامی ضمن تسلیت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)و قیام پانزدهم خرداد سال 1342، امام خمینی (ره) و شهدای قیام 15 خرداد را شناسنامه و هویت انقلاب دانست.

- اصفهان - فرمانده انتظامی استان اصفهان در پیامی ضمن تسلیت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)و قیام پانزدهم خرداد سال 1342، امام خمینی (ره) و شهدای قیام 15 خرداد را شناسنامه و هویت انقلاب دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار محمدرضا میرحیدری در پیامی سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و قیام 15 خرداد 1342 را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است.

درود و رحمت بیکران خداوند بر امام خمینی (ره)، معمار کبیر انقلاب اسلامی و عبد صالحی که از هیچ کس و هیچ جیزی به جز خدا نترسید و با توکل بر قدرت لایزال الهی توانست یک ملت را به سرمنزل مقصود رهنمون ساخته و از سایه ظلمت رهایی بخشد.

امروز قریب به 45 سال است که از برکت وجود امام خمینی (ره) نه تنها ملت بزرگ و مقاوم ایران اسلامی طعم آزادی و استقلال را چشیده و از زیر سلطه ستم نظام های استکباری و استبدادی رهایی یافتند بلکه ملت های مظلوم و مسلمان منطقه و جهان هم انگیزه ای دوچندان پیدا کرده و یکی پس از دیگری بر ظالمان و ستمگران و دولتمردان دیکتاتور زمان خود چیره شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام خمینی و شهدای قیام 15 خرداد 42 شناسنامه و هویت انقلاب هستند

امام خمینی و شهدای قیام 15 خرداد 42 شناسنامه و هویت انقلاب هستند