مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 17:252023-06-21سياسي

میانگین وقوع جرائم در کرمانشاه بهتر از کشوری است


دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه گفت: میانگین وقوع جرائم در این استان نسبت به جمعیت بهتر از کشوری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، شهرام کرمی بعد از ظهر چهارشنبه در نشست خبری به مناسبت هفته قوه قضاییه به موضوع پیشگیری از وقوع جرم و حقوق عامه به عنوان وظایف این قوه اشاره و اظهار کرد: هرکجا تخلف و جرمی به وقوع پیوسته و تحقق آن برای دستگاه قضا محرز شود به موجب قانون آن جرم پیگیری و برای متخلفین کیفر خواست صادر می شود.

وی با اشاره به نظارت بر عملکرد و مدیران دستگاه های اجرایی، افزود: دستگاه قضایی حق ورود به امور اجرایی را ندارد اما در صورت محرز شدن ترک فعل مدیران به موجب قانون موضوع را مورد رسیدگی قرار می دهد.

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه با تاکید بر تحت پیگرد قانونی قرار دادن مدیر و یا مسئول متخلف، بیان کرد: سازمان بازرسی به عنوان یک معیار و به نمایندگی از دستگاه قضا وظیفه نظارت بر امور دستگاه های اجرایی را بر عهده دارد و در صورت وقوع تخلف و جرم مسئول و یا مدیری، آن تخلف را به دادستانی اطلاع و در صورت محرز شدن تخلف دادستانی به عنوان مدعی العموم کیفرخواست علیه آن مدیر صادر می کند.

کرمی با اشاره به چند مورد تشکیل پرونده و صدور کیفر خواست برای متخلفین، گفت: اخیراً مشکل کمبود دارو در کشور و به تبع آن در کرمانشاه به وجود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میانگین وقوع جرائم در کرمانشاه بهتر از کشوری است

میانگین وقوع جرائم در کرمانشاه بهتر از کشوری است