مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 21:352023-06-03اقتصادي

سایت پسماند شهرداری بندر بوشهر به خارج از شهر منتقل می شود


مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری بندر بوشهر گفت: در راستای تحقق یکی از مطالبات دیرینه شهروندان محلات جنوبی، سایت پسماند شهرداری بندر بوشهر به خارج از محدوده شهر منتقل می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فرشید کارمزد شنبه شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در بودجه سال جاری 200 میلیارد ریال اعتبار به پروژه احداث سایت جدید پسماند شهر بوشهر اختصاص یافته که این پروژه اکنون در فرایند مقدماتی قرار دارد.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری بندر بوشهر ادامه داد: در انتقال سایت دفن پسماند بوشهر و احداث مرکز جدید، رعایت استانداردهای زیست محیطی در بالاترین سطح ممکن در اولویت جدی شهرداری است.

کارمزد آغاز عملیات احداث ساختمان استراحتگاه شامل مکان استراحت، نمازخانه و حمام برای پاکبانان بوشهری را از دیگر برنامه های در دست اجرای سازمان مدیریت پسماند عنوان کرد.

وی گفت: با توجه به آغاز روزهای گرم تابستان، از شهروندان انتظار داریم در نهایت تعامل و مساعدت با پاکبانان باشند و از ریختن آشغال در معابر خودداری کنند تا سختی و مشقت آنان در این فصل دوچندان نشود.

وی اضافه کرد: همچنین ریختن زباله در سطل های جانمایی شده در معابر، اهتمام جدی برای گذاشتن زباله ها درب منزل در ساعت تعیین شده (ساعت 21)، مشارکت در طرح تفکیک از مبدا پسماند و جداسازی پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سایت پسماند شهرداری بندر بوشهر به خارج از شهر منتقل می شود

سایت پسماند شهرداری بندر بوشهر به خارج از شهر منتقل می شود