مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 خرداد 1402 ساعت 09:202023-06-18اقتصادي

پیشرفت فیزیکی 83 درصدی گازرسانی به شهر شول آباد


در سفر سال گذشته ریاست جمهوری به استان پنج مصوبه در راستای ایجاد زیرساخت های توسعه گازرسانی شهری، روستایی و صنعتی مصوب شد که شرکت گاز استان در اجرای موفقیت آمیز این مصوبات اهتمام ویژه ای داشته است.

- ایسنا/لرستان مدیرعامل شرکت گاز لرستان گفت: در سفر سال گذشته ریاست جمهوری به استان پنج مصوبه در راستای ایجاد زیرساخت های توسعه گازرسانی شهری، روستایی و صنعتی مصوب شد که شرکت گاز استان در اجرای موفقیت آمیز این مصوبات اهتمام ویژه ای داشته است.

کرم گودرزی امروز 28 مردادماه در حاشیه بازدید از پروژه گازرسانی به شهر شول آباد در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در سفر سال گذشته ریاست جمهوری به لرستان پنج مصوبه در راستای ایجاد زیرساخت های توسعه گازرسانی شهری، روستایی و صنعتی مصوب شد که در این راستا به حول و قوه الهی و با تلاش شبانه روزی همکاران، مشاوران و پیمانکاران اجرایی گازرسانی به 113 روستا با اعتباری بالغ بر 1700 میلیارد ریال انجام و در انتهای سال به اتمام رسید.

وی تصریح کرد: گازرسانی به شهر شول آباد و 28 روستای آن با پیشرفت فیزیکی 83 درصد در حال انجام و پیش بینی می شود تا قبل از شروع فصل سرد سال جاری به بهره برداری برسد.

مدیر عامل شرکت گاز لرستان خاطرنشان کرد: همچنین گاز رسانی به شهر تیتکان بزنوید و 19 روستای محور مذکور در دو فاز اجرایی و تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت فیزیکی 83 درصدی گازرسانی به شهر شول آباد

پیشرفت فیزیکی 83 درصدی گازرسانی به شهر شول آباد