مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 17:052023-06-17ورزشي

تشکیل شورای هماهنگی و گسترش فعالیت های قرآنی در فارس


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس از شکل گیری و آغاز فعالیت شورای هماهنگی و گسترش فعالیت های قرآنی در این استان با هدف پیاده سازی منشور توسعه فرهنگ قرآنی خبر داد.

- ایسنا/فارس مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس از شکل گیری و آغاز فعالیت شورای هماهنگی و گسترش فعالیت های قرآنی در این استان با هدف پیاده سازی منشور توسعه فرهنگ قرآنی خبر داد.

حمید رضا قانعی گفت: ترکیب شورای توسعه فرهنگ قرآنی استانی شامل نماینده ولی فقیه در استان به عنوان رییس، استاندار یا یکی از معاونان به عنوان نایب رییس، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان دبیر، نماینده مدیریت حوزه های علمیه، مدیرکل آموزش و پرورش، نماینده دفتر نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه ها، مدیرکل تبلیغات اسلامی، مدیرکل اوقاف، مدیرکل صدا و سیما، نماینده مجمع نمایندگان مجلس، مدیرکل ورزش و جوانان، 2 نماینده منتخب از اتحادیه موسسات مردمی و تشکل های قرآنی و رییس بزرگترین دانشگاه دولتی به عنوان اعضای اصلی، مشخص شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از اداره ارشاد فارس، قانعی با بیان اینکه در فارس طی سالیان گذشته و با درایت نماینده ولی فقیه در استان شورایی با عنوان توسعه فرهنگ قرآن و اهل بیت شکل گرفته و در حال فعالیت بوده است، گفت: ان شاالله با ترکیب جدید و طبق اساسنامه و آیین نامه ابلاغی از سوی ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل شورای هماهنگی و گسترش فعالیت های قرآنی در فارس

تشکیل شورای هماهنگی و گسترش فعالیت های قرآنی در فارس