مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 14:362023-05-29اقتصادي

کلاهبرداری با روش جعل موجودی حساب های بانکی در قم


حجت الاسلام والمسلمین تحریری معاون دادستان قم از صدور کیفرخواست کلاهبرداران رایانه ای به شیوه حباب زنی و جعل موجودی حساب های بانکی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دادگستری قم، حجت الاسلام والمسلمین ابوالفضل تحریری معاون دادستان قم از صدور کیفرخواست کلاهبرداران رایانه ای به شیوه حباب زنی و جعل موجودی حساب های بانکی خبر داد و بیان داشت: متهمان با وعده افزایش میلیاردی حسابهای بانکی جمعا مبلغ یک میلیارد و هفتصد میلیون تومان از متقاضیان دریافت و کلاهبرداری کردند.

وی با اعلام اینکه باند کلاهبرداران به شیوه حباب زنی سال گذشته در قم منهدم و اعضای این باند دستگیر شدند، گفت: از این متهمان که با دستورات قضایی شعبه 13 بازپرسی دادسرای استان قم و اقدامات فنی پلیس فتا بازداشت شدند تجهیزات اسکیم کپی کارتهای بانکی و تجهیزات الکترونیک با انواع ابزارهای برنامه نویسی و مرتبط با هک نفوذ و رسیدهای جعلی بانکی کشف شد.

معاون دادستان قم در خصوص شگرد این کلاهبرداران، گفت: در این روش متهمان در گروه تلگرامی با عنوان حباب گرم اقدام به عضو گیری و تبلیغ افزایش میلیاردی حسابهای بانکی می کردند و از متقاضیان کارت بانکی خالی به همراه سیم کارت متصل به حساب و حساب کاربری موبایل بانک و اینترنت بانک گرفته و در ازای افزایش میلیار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری با روش جعل موجودی حساب های بانکی در قم

کلاهبرداری با روش جعل موجودی حساب های بانکی در قم