مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 11:302023-06-21سياسي

روایت رییس جمهور از مهار کرونا


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، آیت الله سیدابراهیم رییسی سه شنبه شب همزمان با دومین سالروز انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری در گفتگویی تلویزیونی بامردم سخن گفت و در پاسخ به این سوال که چرا برخلاف روال مرسوم پس از آغاز به کار به عنوان رییس .

- رییس جمهور در گفتگوی تلویزیونی به بیان اقدامات دولت سیزدهم در مهار کرونا پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، آیت الله سیدابراهیم رییسی سه شنبه شب همزمان با دومین سالروز انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری در گفتگویی تلویزیونی بامردم سخن گفت و در پاسخ به این سوال که چرا برخلاف روال مرسوم پس از آغاز به کار به عنوان رییس جمهور از تشریح اینکه چه شرایط و وضعیتی را تحویل گرفته اید، خودداری کردید، گفت: قصد بنده بیان و تکرار مشکلات نبود.

البته در آغاز کار برای اینکه مردم بدانند که بنده مشکلات را می شناسم و به دنبال حل آن ها هستم به مشکلات اشاره کردم، اما بعد دنبال گشودن گره ها بودیم.

رییس جمهور با اشاره به برخی مشکلات در زمان آغاز فعالیت دولت مردمی از جمله شدت شیوع کرونا و داغدار شدن حداقل 700 خانواده در روز و نیز تعطیلی کسب و کار ها و مراکز علمی و آموزشی و نیز کسری بودجه 480 هزار میلیارد تومانی افزود: گفته شده که ما هم دنبال واردات واکسن بودیم، اما در آغاز فعالیت دولت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت رییس جمهور از مهار کرونا

روایت رییس جمهور از مهار کرونا