مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1402 ساعت 12:552023-05-28حوادث

کشف 104 کیلوگرم تریاک در شهرستان قدس


فرمانده انتظامی شهرستان قدس از کشف 104 کیلوگرم ماده مخدر تریاک در پی انجام عملیاتی با همکاری پلیس غرب تهران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرقدس، سرهنگ شاهپور فلاحی فرمانده انتظامی شهرستان قدس اظهار کرد : ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر پس از دریافت خبری مبنی بر نگهداری و توزیع مقادیر قابل توجهی مواد مخدر تریاک توسط فردی در شهرستان قدس، موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر پس از انجام تحقیقات کامل و اطمینان از صحت خبر و پس از تعقیب و مراقبت چند روزه با هماهنگی قضایی و در یک عملیات ضربتی، وارد مخفیگاه متهم شده و در بازرسی از منزل مقدار 104کیلوگرم تریاک که به صورت ماهرانه ای جاساز شده بود، کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قدس بیان کرد: متهم دستگیر شده که دارای سوابق متعددی در زمینه خرید و فروش مواد مخدر بوده، در مواجهه با ادله و مستندات موجود و در بازجویی فنی پلیس به جرم خود اعتراف و در همین رابطه پرونده مقدماتی تشکیل و متهم جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

فلاحی خطاب به شهروندان خاطرنشان کرد: پلیس با تمام توان به صورت شبانه روزی در تلاش است تا نظم و امنیت را در جامعه حکم فرما و مجرمان و قانون شکنان را به سزای اعمالشان برساند و در این ماموریت بسیار حیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 104 کیلوگرم تریاک در شهرستان قدس

کشف 104 کیلوگرم تریاک در شهرستان قدس