مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 خرداد 1402 ساعت 20:552023-06-05سياسي

همه باید با کمک به دولت، مردم را نسبت به نظام خوش بین نگه داریم


رییس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا گفت: گرامیداشت 15 خرداد این است که همگان با خدمت صادقانه به کمک دولت مردمی و پرتلاش بیایند و مردم را به نظام اسلامی خوش بین نگه داریم.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا گفت: گرامیداشت 15 خرداد این است که همگان با خدمت صادقانه به کمک دولت مردمی و پرتلاش بیایند و مردم را به نظام اسلامی خوش بین نگه داریم.

حجت الاسلام سید علیرضا ادیانی عصر امروز در مراسم گرامیداشت سالروز قیام 15 خرداد که در حرم مطهر رضوی برگزار شد، ضمن بزرگداشت یاد و خاطره شهدا، بیان کرد: هر وقت صحبت از قیام، نهضت و انقلاب می گردد، امام هم در اذهان و دلها متصور می شود.

امام مرد قیام و حرکت بود و با درک درست از آموزه های دین، به عنوان یک فقیه نواندیش در عین تعبد به احکام شریعت و ظواهر اسلامی، با همه وجود فهمید که دین توانایی بسیج توده ها را دارد و می تواند بن مایه مردم برای قیام تاریخی و نهضت اسلامی شود.

وی ادامه داد: امام با تفسیر بدیع از آموزه های دین و حقیقت دین که عبارت است از سیاست و حکومت و اینکه دین می تواند باعث به حرکت در آمدن مردم باشد، نشان داد که اسلام توان نظام سازی دارد.

امام بر این عقیده بود که دین می تواند جامعه بشری را اداره کند و تمدن سازی، جامعه سازی و انسان سازی نماید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه باید با کمک به دولت، مردم را نسبت به نظام خوش بین نگه داریم

همه باید با کمک به دولت، مردم را نسبت به نظام خوش بین نگه داریم