مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 14:302023-06-06فرهنگي

ایوب آقاخانی: نمایش رادیویی منجی من بود/ بیایید با چشم گوش ببینیم


گروه هنر خبرگزاری مهر از این پس پرونده ویژه ای را به انتشار نمایش های رادیویی اختصاص می دهد؛ آثاری که برای مخاطبان و علاقه مندان به تئاتر و نمایش رادیویی جذابیت های شنیداری بسیاری دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازکه از این پس با عنوان نمایش های شنیدنی با مهر منتشر می شود همکاری و همراهی قابل توجهی را با گروه هنر خبرگزاری داشته و دارد و قرار است طی این طرح چندین نمایش رادیویی موفق تولید و پخش شده که توسط ایوب آقاخانی و با حضور هنرمندان مطرح بازیگری و عرصه رادیو و نمایش های رادیویی برای مخاطبان و علاقه مندان به فرهنگ و هنر منتشر شود.

طبق برنامه ریزی انجام شده قرار است قسمت های مختلف نمایش های شنیدنی با مهر در روزهای یکشنبه، سه شنبه و پنجشنبه هر هفته که شامل نمایش های مختلف رادیویی کارگردانی شده توسط آقاخانی است، به صورت سریالی در سرویس هنر خبرگزاری مهر منتشر شود.

به طور حتم در ادامه این طرح نمایش های رادیویی کارگردانی و تولید شده توسط دیگر هنرمندان و چهره های شناخته شده در این عرصه نیز منتشر می شود.

در پیش شماره نمایش های شنیدنی با مهر علاوه بر توضیحات ارائه شده، یادداشتی از ایوب آقاخانی نیز برای شروع منتشر می شود که متن این یادداشت در ذیل آمده است: رادیو و سومین سیگار پدر.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایوب آقاخانی: نمایش رادیویی منجی من بود/ بیایید با چشم گوش ببینیم

ایوب آقاخانی: نمایش رادیویی منجی من بود/ بیایید با چشم گوش ببینیم