مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 08:402023-06-07سياسي

واکنش کاخ سفید به رونمایی از اولین موشک هایپرسونیک ایران


یک مقام ارشد شورای امنیت ملی کاخ سفید با مطرح کردن ادعاهایی علیه نقش ایران در منطقه به رونمایی از تازه ترین دستاورد موشکی ایران واکنش نشان داد.

- یک مقام ارشد شورای امنیت ملی کاخ سفید با مطرح کردن ادعاهایی علیه نقش ایران در منطقه به رونمایی از تازه ترین دستاورد موشکی ایران واکنش نشان داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جان کربی، هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی آمریکا در یک نشست خبری که مشروح آن در وبگاه کاخ سفید منتشر شده است، در پاسخ به سوالی درباره سیاست های دولت بایدن در قبال پیشرفت های برنامه موشکی ایران و ارزیابی آن درباره رونمایی از موشک فتاح، اولین موشک هایپرسونیک ساخت ایران گفت: دولت بایدن در زمینه مقابله با فعالیت های ثبات زدای ایران در منطقه، از جمله توسعه یک برنامه موشکی بالستیک که در حال ارتقا است، بسیار قاطع و صریح بوده است.

کربی ادامه داد: قصد ندارم درباره گزارش ها در زمینه این موشکی که گفته می شود هایپرسونیک است صحبتی بکنم اما ما تحریم های صریح طراحی کرده و اقدامات دیگری برای مقابله با عملکرد ایران در منطقه در نظر گرفته ایم که شامل برنامه موشک های بالستیک آن ها هم می شود.

ادعای کربی درباره نقش ثبات زدای ایران در منطقه در حالی مطرح می شود که دولت آمریکا، خود با حضور نظامی مداخله جویانه در خاورمیانه و فروش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش کاخ سفید به رونمایی از اولین موشک هایپرسونیک ایران

واکنش کاخ سفید به رونمایی از اولین موشک هایپرسونیک ایران