مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 22:202023-06-06سياسي

بنیاد مستضعفان 300 واحد مسکونی برای محرومان تکاب می سازد


این بنیاد 300 واحد مسکونی برای محرومان، مددجویان کمیته امداد امام (ره) و بهزیستی در تکاب می سازد.

- ارومیه - رییس بنیاد مستضعفان گفت: این بنیاد 300 واحد مسکونی برای محرومان، مددجویان کمیته امداد امام (ره) و بهزیستی در تکاب می سازد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، پرویز فتاح عصر سه شنبه در جلسه ستاد محرومیت زدایی بنیاد مستضعفان در تکاب افزود: پیش از این، 187 واحد مسکونی برای احداث در این شهرستان تصویب شده بود که با مشارکت بنیاد مسکن، کمیته امداد و بهزیستی در حال احداث است و در اختیار محرومان قرار خواهد گرفت.

وی اظهار کرد: علاوه بر آن، تا 100 واحد مسکونی با مشارکت بنیاد مستضعفان و کمیته امداد برای مددجویان تحت پوشش این نهاد احداث خواهد شد.

رییس بنیاد مستضعفان ادامه داد: در همین راستا احداث 13 واحد مسکونی برای خانواده های مددجوی بهزیستی دارای 2 یا سه فرزند معلول با مشارکت بنیاد مستضعفان در دستور کار قرار دارد.

فتاح با بیان اینکه بنیاد مستضعفان برای رسیدگی به امور مختلف مددجویان بهزیستی و کمیته امداد از جمله مسائل درمانی 100 میلیارد ریال به این نهادها پرداخت می کند، گفت: در راستای محرومیت زدایی در تکاب 300 میلیارد ریال از محل منابع مالی بنیاد علوی و نیز 100 میلیارد ریال اعتبار برای پرداخت تسهیلات بانکی مناسب به این شهرستان اختصاص یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بنیاد مستضعفان 300 واحد مسکونی برای محرومان تکاب می سازد

بنیاد مستضعفان 300 واحد مسکونی برای محرومان تکاب می سازد