مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 خرداد 1402 ساعت 20:152023-06-13سياسي

تنها راه در مقابل دشمن، ایستادگی و مقاومت است


رییس جمهور در جریان سخنرانی خود در دانشگاه کاراکاس گفت: تجربه 44 ساله ملت ایران نشان می دهد تنها راه در مقابل دشمن، ایستادگی و مقاومت است.

- حجت الاسلام رییسی در جریان سفر به ونزوئلا در سخنرانی در دانشگاه کاراکاس گفت: مردم ونزوئلا در آزادی خواهی پیشقدم بودند و با نظام سلطه و استکبار جهانی مبارزه کردند و تا استقلال کامل دست از مبارزه بر نداشتند.

وی افزود: به ملت قهرمان ونزوئلا که با صبر و بردباری و تحمل سختی ها و مشکلات در مقابل نظام سلطه و زیاد خواهی ایستادگی کرد و تاکنون در مقابل خواسته های استکبار جهانی و آمریکایی ها با همه قدرت ایستاده است و از استقلال، آزادی و شرف خود دفاع می کند و می خواهد که عدالت را بر کشور حاکم کند، درود می فرستم.

رییس جمهور گفت: از جناب آقای مادورو رییس جمهور محترم و پرتلاش کشور دوست و برادرمان ونزوئلا که با دعوت خودشان زمینه این دیدار را فراهم کردند، صمیمانه تشکر و سپاسگزاری می کنم.

رییسی گفت: آنچه امام خمینی رهبر انقلاب اسلامی و امروز امام خامنه ای به ما آموخته اند، آن است که دشمن را مقاومت و ایستادگی وادار به عقب نشینی می کند و نه تسلیم در برابر دشمن! وی افزود: برخی تصورشان آن است که با تسلیم شدن، دشمن عقب نشینی می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنها راه در مقابل دشمن، ایستادگی و مقاومت است

تنها راه در مقابل دشمن، ایستادگی و مقاومت است