مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 13:352023-06-06حوادث

دستگیری 24 سارق در اجرای طرح پاکسازی شهر هشتگرد


فرمانده انتظامی ساوجبلاغ از کشف دستگیری 24 سارق در اجرای طرح پاکسازی در شهر هشتگرد این شهرستان خبر داد.

- سرهنگ علی سلیمانی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مأموران انتظامی ساوجبلاغ برای ارتقا امنیت اجتماعی، برخورد قاطع و قانونی با اخلالگران نظم و امنیت اجتماعی و همچنین افزایش ایجاد احساس امنیت برای شهروندان، طرح پاکسازی را در سطح شهر هشتگرد این شهرستان به مرحله اجرا درآوردند.

وی افزود: در اجرای این طرح مأموران با اقدامات اطلاعاتی و پلیسی موفق به شناسایی و دستگیری 24 سارق شدند که تاکنون متهمان به 22 فقره انواع سرقت اعتراف کرده اند.

سرهنگ سلیمانی با اشاره به کشف مقادیری از انواع مواد مخدر، اظهار داشت: در این طرح، 8 فروشنده مواد مخدر دستگیر و 35 معتاد متجاهر جمع آوری و تحویل مراکز بازپروری شدند.

این مسئول انتظامی، کشف یک دستگاه خودروی تویوتای قاچاق به ارزش 50 میلیارد ریال، توقیف یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق به ارزش 5 میلیارد ریال و توقیف 19 دستگاه خودرو و موتورسیکلت را از دیگر نتایج حاصله در اجرای طرح عنوان کرد.

وی با بیان اینکه اجرای این طرح بازتاب بسیار خوبی در بین شهروندان داشت خاطرنشان کرد: امت حزب اله و مسئولان شهرستانی از اقدامات به عمل آمده پلیس ساوجبلاغ ابراز رضایتمندی داشته و از زحمات و تلاش کارکنان انتظامی تقد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 24 سارق در اجرای طرح پاکسازی شهر هشتگرد

دستگیری 24 سارق در اجرای طرح پاکسازی شهر هشتگرد