مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 16:252023-06-08سياسي

هم قسم شدن هیأت ها برای ترویج عفاف و حجاب در بستر محرم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، اولین نشست دبیران شورای هم آهنگی شبکه های هیأت ها و تشکل های دینی کشور در سال 1402 به میزبانی اداره کل تبلیغات اسلامی استان تهران به مدت 2 روز در مجتمع فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی (سرچشمه) با حضور حجت الاسلام محمد .

- نشست دبیران شورای هم آهنگی شبکه های هیأت ها و تشکل های دینی کشور در تهران برگزار شد و هیأتی ها برای ترویج عفاف و حجاب با بهره گیری از ظرفتی محرم هم قسم شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، اولین نشست دبیران شورای هم آهنگی شبکه های هیأت ها و تشکل های دینی کشور در سال 1402 به میزبانی اداره کل تبلیغات اسلامی استان تهران به مدت 2 روز در مجتمع فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی (سرچشمه) با حضور حجت الاسلام محمد قمی رییس سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام مجید باباخانی رییس سازمان هیأت و تشکل های دینی و حجت الاسلام زهرایی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان تهران برگزار شد.

شورایی که محقق کننده وحدت نهاد های فرهنگی استدر این نشست حجت الاسلام محمد قمی رییس سازمان تبلیغات اسلامی شنونده سخنان دبیران این شورا بود و اظهار داشت: شورای هم آهنگی شبکه های هیأت ها و تشکل های دینی کشور می تواند اتحاد مورد تأکید مقام معظم رهبری را عملیاتی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هم قسم شدن هیأت ها برای ترویج عفاف و حجاب در بستر محرم

هم قسم شدن هیأت ها برای ترویج عفاف و حجاب در بستر محرم