مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 18:202023-06-07سياسي

تربیت نیروی در تراز انقلاب مهمترین رسالت هیئات مذهبی در گام دوم انقلاب


رییس شورای هیئات مذهبی کشور بر نقش موثر هیئت های مذهبی در تربیت نیروی در تراز بیانیه گام دوم انقلاب تاکید کرد و گفت: امیدآفرینی و ایجاد شور و نشاط در جامعه از مهمترین وظایف و ماموریت های هیئات مذهبی در گام دوم انقلاب است.

- ایسنا/مرکزی رییس شورای هیئات مذهبی کشور بر نقش موثر هیئت های مذهبی در تربیت نیروی در تراز بیانیه گام دوم انقلاب تاکید کرد و گفت: امیدآفرینی و ایجاد شور و نشاط در جامعه از مهمترین وظایف و ماموریت های هیئات مذهبی در گام دوم انقلاب است.

حجت الاسلام روح الدین دریکوند چهارشنبه 17 خرداد ماه 1402 در گردهمایی روسای شورای هیئات مذهبی استان مرکزی که به میزبانی ساوه برگزار شد، اظهار کرد: شورای هیئات مذهبی ظرفیتی مردمی برای تقویت بنیه دینی و اعتقادی مردم است.

وی در ادامه گسترش آرمان ها و مبانی اصلی انقلاب با توجه به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب را مورد تاکید قرار داد و گفت: هیئت ترکیبی از منطق و عاطفه، شور و شعور و عقل و عشق است.

هیئت سیاسی است، نه سیاست زده و هیئت سکولار دروغ و فریب آشکار است.

حجت الاسلام دریکوند در ادامه به برگزاری دوره های آموزشی مستمر در بین شورای هیئات مذهبی اشاره کرد و گفت: دوره های آموزشی باید تخصصی و متناسب با نیاز جامعه باشد و با انتخاب اساتید مجرب و توانمند بتوان سطح دانش و اطلاعات فعالان حوز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تربیت نیروی در تراز انقلاب مهمترین رسالت هیئات مذهبی در گام دوم انقلاب

تربیت نیروی در تراز انقلاب مهمترین رسالت هیئات مذهبی در گام دوم انقلاب