مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 14:402023-05-31پزشكي

تزریق بوتاکس و اعمال زیبایی در آرایشگاه ها ممنوع است


معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: تزریق بوتاکس و اعمال زیبایی در آرایشگاه های مردانه و زنانه ممنوع است.

- رحمت اله افشار با بیان اینکه تجویز هر نوع داروی گیاهی و شیمیایی توسط عطاری ها، داروخانه ها، باشگاه های ورزشی، آرایشگاه ها و واحدهای صنفی تخلف است، افزود: تجویز و عرضه هر نوع داروی گیاهی و شیمیایی توسط عطاری ها، داروخانه، باشگاه های ورزشی، آرایشگاه ها و واحدهای صنفی تخلف، ممنوع و بازی با سلامت مردم است.

وی اظهار کرد: عرضه دارو خارج از داروخانه ها قاچاق محسوب شده و بازرسان معاونت غذا و دارو در گشت های مشترک با تجویز و عرضه دارو در خارج از داروخانه ها به شدت برخورد کرده و واحدهای صنفی متخلف را تعطیل و یا لغو مجوز خواهند کرد.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خاطرنشان کرد: همچنین انجام اعمال زیبایی مانند بوتاکس در آرایشگاه های زنانه و مردانه ممنوع است زیرا جراحی تخصصی تنها در صلاحیت پزشک متخصص یا پزشکان دوره دیده است و انجام این موارد زیبایی در مراکز غیر مجاز مداخله در امور پزشکی بوده و منجر به عوارض شدید و غیرقابل جبران خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، افشار بیان کرد: از مردم شریف استان تقاضا میکنیم جهت خرید هرگونه دارو فقط به داروخانه ها و برای اعمال زیبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تزریق بوتاکس و اعمال زیبایی در آرایشگاه ها ممنوع است

تزریق بوتاکس و اعمال زیبایی در آرایشگاه ها ممنوع است