مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 17:452023-05-31سياسي

شبکه تربیتی بسیج برای سلامت روح و روان مردم است


معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین گفت: طرح شبکه تربیتی ما در مجموعه بسیج به منزله شبکه سلامت در دولت و جامعه است، در نظام سلامت به فکر تن و جان مردم و در اینجا باید به فکر روح و روان مردم برای سلامت باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، سردار حسین معروفی پیش از ظهر امروز 10 خردادماه نشست هم اندیشی معاونان تعلیم و تربیت سپاه های استانی اظهار داشت: امام راحل با هدایت و توفیق الهی، انقلاب کرد و 15 سال حرکت دقیق نرم فرهنگی را انجام داد تا رویکردها را تغییر داد.

وی بیان داشت: امام خمینی(ره) همچنین حوزه و دانشگاه و گروه های سیاسی را به هم نزدیک کرد و پیامبرگونه عمل کرد و اسلام ناب محمدی را احیا کرد و در چارچوب حکومت قرار داد.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: امام راحل ثابت کرد در این حکومت با نگاه و روش ولی فقیه باید بشریت ذیل حکومت به سعادت برسد و حکومت در مقابل دنیا و دین مردم وظیفه دارد.

معروفی افزود: امام خمینی(ره) مسؤولیت پاسداری انقلاب را به سپاه و بسیج واگذار کرد و فرمود شما حافظ انقلاب و دستاوردهای آن هستید و این فقط بحث نظامی نیست بلکه همه عرصه ها را شامل می شود.

وی عنوان کرد: برای اینکه جهت را بدانیم، امام خمینی(ره) همچنین روز تولد بزرگ پاسدار اسلام حضرت سیدالهشدا (ع) را به عنوان پاسدار نامگذاری کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شبکه تربیتی بسیج برای سلامت روح و روان مردم است

شبکه تربیتی بسیج برای سلامت روح و روان مردم است