مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 09:152023-06-11سياسي

کارگروه اشتغال زندانیان در تمام شهرستان های استان تشکیل شود


برنامه ریزی صحیح در امور ساماندهی زندانیان سبب اجرای عدالت می شود و در این راستا باید کارگروه اشتغال زندانیان در تمام شهرستان های استان تشکیل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام حسینی شنبه شب در جلسه ستاد ساماندهی زندانیان و کاهش جمعیت کیفری زندان های استان که با حضور دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، معاونین رییس کل دادگستری، مدیر کل زندان های استان و رؤسای دادگستری و دادستان های شهرستان های استان (به صورت ویدیوکنفرانس) در سالن اجتماعات اداره کل دادگستری استان برگزار شد، بیان داشت: اداره کل زندان های استان موظف است تا آمار اشتغال زندانیان استان را به صورت مرتب و ماهیانه به دبیرخانه این ستاد ارسال کند.

رییس کل دادگستری استان کردستان بر ضرورت ساماندهی محکومین متواری در استان تأکید کرد و گفت: دغدغه کاهش جمعیت کیفری زندانیان نباید سبب تضییع حق شکات در پرونده ها شود و باید با مدیریت صحیح و برنامه ریزی دقیق در اعطای ارفاقات قانونی به زندانیان اقدام شود.

حجت الاسلام حسینی افزود: احقاق حق تنها به صدور حکم قاضی خلاصه نمی شود و در مرحله اجرای حکم و همچنین در زندان نیز باید حقوق زندانی و شاکی رعایت شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگروه اشتغال زندانیان در تمام شهرستان های استان تشکیل شود

کارگروه اشتغال زندانیان در تمام شهرستان های استان تشکیل شود