مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 17:102023-06-11سياسي

بررسی افکار و اندیشه های فیلسوف ایرانی در پژوهشگاه مطالعات فرهنگی


به منظور بررسی افکار و اندیشه های استاد کریم مجتهدی، فیلسوف ایرانی همایش علمی از سوی پژوهشگاه مطالعات فرهنگی، اجتماعی و تمدنی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار می شود.

- به منظور بررسی افکار و اندیشه های استاد کریم مجتهدی، فیلسوف ایرانی همایش علمی از سوی پژوهشگاه مطالعات فرهنگی، اجتماعی و تمدنی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه مطالعات فرهنگی، اجتماعی و تمدنی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، به منظور بررسی افکار و اندیشه های استاد کریم مجتهدی، همایش علمی کریم مجتهدی؛ فیلسوف ایرانی روز سه شنبه 23 خرداد ماه، با سخنرانی دکتر علی لاریجانی، استاد دانشگاه تهران و از شاگردان برجسته دکتر کریم مجتهدی با همکاری پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی و دبیرخانه دائمی جشنواره بین المللی فارابی برگزار می شود.

در این همایش ابتدا پیام مکتوب استاد کریم مجتهدی قرائت شده و سپس ابعاد و اضلاع اندیشه ها و آثار فلسفی ایشان در قالب مقالات علمیِ از پیش تالیف شده بازخوانی، تبیین و تحلیل خواهد شد.

این همایش یک روزه با مشارکت دبیرخانه جشنواره بین المللی فارابی برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کریم مجتهدی (زاده 10 شهریور 1309) فیلسوف ایرانی و استاد بازنشسته گروه فلسفه در دانشگاه تهران است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی افکار و اندیشه های فیلسوف ایرانی در پژوهشگاه مطالعات فرهنگی

بررسی افکار و اندیشه های فیلسوف ایرانی در پژوهشگاه مطالعات فرهنگی