مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 09:502023-06-03اقتصادي

جریمه 17 میلیارد و 720 میلیون ریالی قاچاقچی کالا درهمدان


قاچاقچی کالا 17 میلیارد و 720 میلیون ریال جریمه محکوم شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، مرضیه یونسی صبح امروز در جمع خبرنگاران از جریمه قاچاقچیان کالا در همدان خبر داد و اظهارکرد: شعبه چهارم بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز همدان پرونده قاچاق کالا شامل 162 دستگاه سرخ کن و 103 کیلوگرم مواد محترقه را بررسی کرد.

وی بیان کرد: این شعبه پس از رسیدگی و با توجه به ارائه نکردن مدارک گمرکی اتهام انتسابی را محرز اعلام و متهمان را علاوه بر ضبط کالا به پرداخت 17 میلیارد و 720 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان با بیان اینکه با گزارش مأموران نیروی انتظامی پیرامون کشف محموله قاچاق از یک کامیون، پرونده این تخلف در تعزیرات حکومتی رسیدگی شد گفت: چند روز پیش نیز قاچاقچی لوستر به 17 میلیارد و 657 میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

وی با اشاره به اینکه پرونده قاچاق 4 هزار و 700 کیلوگرم لوستر در شعبه چهارم بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز همدان بررسی شد عنوان کرد: مأموران نیروی انتظامی در حین کنترل خودروهای عبوری از یک کامیون محموله کالای قاچاق را کشف و پرونده این تخلف را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کرده بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جریمه 17 میلیارد و 720 میلیون ریالی قاچاقچی کالا درهمدان

جریمه 17 میلیارد و 720 میلیون ریالی قاچاقچی کالا درهمدان