مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 07:552023-06-08حوادث

فرمانده فراجا: با هنجارشکنان سواحل، برخورد می شود


با هنجارشکنان سواحل دریا در فصل تابستان، برخورد می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتانناک به نقل از خبرگزاری صداوسیمای مازندران، در مراسمی عصر روز چهارشنبه از خدمات و زحمات سه ساله سردار میرزایی قدردانی و سردار مفخمی بعنوان فرمانده انتظامی مازندران معارفه شد.

فرمانده انتظامی کشور در این مراسم با اشاره به تابستان پیش رو و معضلات اجتماعی و فرهنگی در سطح سواحل گفت: با هنجار شکنان اجتماعی برخورد قاطع انجام می گیرد.

سردار رادان افزود: پلیس بصورت حضوری و الکترونیکی سواحل کشور را رصد و اقدامات لازم را برای مقابله با هنجارشکنان در سریع ترین زمان ممکن انجام خواهد داد.

وی  با بیان اینکه امنیت و آرامش حق مردم است و مشتاقانه در این مسیر حرکت می کنیم، تصریح کرد: امروز استان مازندران باید برای قانون شکنان و مخلان نظم و امنیت کاملا ناامن و برای مردم عزیز و مردمی که در مسیر انقلاب قرار گرفتند و امروزه به عنوان، ولی نعمت ما قرار گرفتند امن باشد.

سردار رادان با بیان اینکه پلیس برای آرامش مردم در صحنه است، تاکید کرد: برای مردم و بخاطر آنان با تمام کسانی که در برابر مردم قرار می گیرند مقابله می کنیم.

وی افزود: بین 50 تا 60 درصد آمایش انتظامی را تدوین کردیم و با اجرای طرح آمایش انتظامی بدنبال رفع معضلات زیر ساختی و هدفمندی برای ارائه خدمات بهتر برای مردم هس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده فراجا: با هنجارشکنان سواحل، برخورد می شود

فرمانده فراجا: با هنجارشکنان سواحل، برخورد می شود