مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 17:052023-06-12سياسي

معلمان و دانش آموزان باید با حوزه های علمیه و مفاخر آن آشنا شوند


مشاور وزیر و دبیر ستاد همکاری حوزه های علمیه و آموزش و پرورش گفت: آشنایی معلمان و دانش آموزان با حوزه های علمیه و مفاخر آن در راستای تبیین ارزش ها، - ایسنا/خراسان جنوبی مشاور وزیر و دبیر ستاد همکاری حوزه های علمیه و آموزش و پرورش گفت: آشنایی معلمان و دانش آموزان با حوزه های علمیه و مفاخر آن در راستای تبیین ارزش ها، تقویت باورهای دینی و هویت بخشی اسلامی یکی از اهداف ستاد همکاری ها به شمار می رود.

حجت الاسلام حمید نیکزاد، امردوز دوشنبه 22 خرداد در سفر به خراسان جنوبی و در پنجمین گردهمایی اعضای کمیته همکاری حوزه های علمیه و آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان، اظهار کرد: در حال حاضر 18 برنامه محوری توسط ستاد همکاری حوزه های علمیه و آموزش و پرورش در مدارس کشور اجرا می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی، از طرح محراب، حضور و طرح امین به عنوان مهم ترین این برنامه ها یاد کرد و ادامه داد: 25 هزار مبلغ طرح امین در مدارس کشور مشغول فعالیت می باشند که 451 مبلغ زن و مرد در مدارس خراسان جنوبی فعالیت می کنند.

مشاور وزیر آموزش و پرورش، از حوزه و مدرسه به عنوان دو بخش تفکیک ناپذیر در فرایند تعلیم و تربیت یاد کرد و ادامه داد: یکی از اهداف دشمن در جنگ ترکیبی، ایجاد انشقاق بین جامعه روحانیت و نسل آینده ساز انقلاب، القای عقب ماندن نظام از زمان و تکنولوژی و ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معلمان و دانش آموزان باید با حوزه های علمیه و مفاخر آن آشنا شوند

معلمان و دانش آموزان باید با حوزه های علمیه و مفاخر آن آشنا شوند