مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 13:252023-06-12سياسي

پیش بینی تحویل 523 کلاس درس در خوزستان تا مهرماه 1402


گام اول هدف گذاری ما تحویل 523 کلاس درس در قالب 125 مدرسه تا آغاز سال تحصیلی است .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد سعیدی پور پیش از ظهر امروز دوشنبه در نشست شورای فنی اداره کل نوسازی مدارس خوزستان اظهار کرد: در گام نخست پیش بینی ما این است که با تلاش و همکاری همه عوامل مدرسه سازی در استان 523 کلاس درس در قالب 125 مدرسه تا آغاز سال تحصیلی آتی تحویل دانش آموزان شود.

وی با اشاره به اینکه امید آفرینی که از تأکیدات رهبر معظم انقلاب است باید به شکل های گوناگون در رفتار و عمل ما نمود داشته باشد، افزود: خدمت به مردم مهمترین نمود امید آفرینی است و اعتماد سازی و جلب رضایت ذی نفعان برای رفع مشکلات و مطالبات مردم و پیمانکاران به طور جدی پیگیری شود.

مدیرکل نوسازی مدارس خوزستان بیان کرد: تمام زیر مجموعه های معاونت ها باید در راستای برنامه ها و اهداف سازمانی حرکت کنند تا چشم انداز مورد نظر در راستای توسعه و تجهیز فضاهای آموزشی و تحویل به موقع پروژه ها محقق شود.

سعیدی پور خبر داد: تکمیل پروژه های نیمه تمام خیری با پیشرفت بالای 60 درصد، ساماندهی فضای مدارس سنگی و کانکسی، استاندارد سازی سیستم های سرمایشی و گرمایشی و تخریب و بازسازی مدارس در معرض خطر اهم اولویت ها و اهداف ما در سال جاری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی تحویل 523 کلاس درس در خوزستان تا مهرماه 1402

پیش بینی تحویل 523 کلاس درس در خوزستان تا مهرماه 1402