مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 13:302023-05-30پزشكي

ورود تجهیزات پزشکی جدید به چرخه سلامت فارس


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز از تحویل 260 میلیارد ریال تجهیزات پزشکی به مراکز درمانی زیرمجموعه دانشگاه از ابتدای امسال تا کنون، - خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مهرداد شریفی در خصوص این خبر بیان کرد: ایجاد دسترسی عادلانه تمامی مناطق استان فارس به خدمات تخصصی و پزشکی حوزه سلامت، همواره از اهداف اصلی مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز بوده است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز افزود: برای گسترش خدمات درمانی در مناطق محروم از ابتدای سال جاری تا کنون، اقداماتی مانند تجهیز بیمارستان ها در مناطق محروم با استفاده از امکانات روزآمد، حضور پزشکان متخصص و ارائه خدمات تخصصی در این مناطق انجام شده است.

به گفته این مقام مسئول دو دستگاه سونوگرافی به بیمارستان های شهید دکتر فقیهی شیراز و امام حسن مجتبی (ع) داراب، تحویل یک دستگاه رتکم به مرکز آموزشی درمانی چشم پزشکی پوستچی، تحویل یک دستگاه اندوسونوگرافی به بیمارستان نمازی، تجهیز آزمایشگاه بیمارستان حضرت زینب (س) به دستگاه های اتوآنالایزر و بلادگس، تجهیز درمانگاه چشم پزشکی بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) کازرون، تجهیز کلینیک ویژه بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) ممسنی به یک دستگاه سونوگرافی و سایر تجهیزات جنرال، بخشی از اقدامات انجام شده در حوزه تجهیزات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود تجهیزات پزشکی جدید به چرخه سلامت فارس

ورود تجهیزات پزشکی جدید به چرخه سلامت فارس