مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 خرداد 1402 ساعت 13:452023-06-18سياسي

سریلانکا خواستار استفاده از تجربه کشورمان در حوزه حج شد


رییس بعثه حج کشور سریلانکا در دیدار با سرپرست حجاج ایرانی در بعثه حج جمهوری اسلامی ایران در مکه مکرمه، خواستار استفاده از تجربه جمهوری اسلامی ایران در حوزه حج شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، ابراهیم صاحب انصار، رییس بعثه حج کشور سریلانکا در صدر هیأتی شب گذشته با حجت الاسلام سیدعبدالفتاح نواب، نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت دیدار و درباره راه های توسعه روابط دو کشوردر حوزه های حج، فرهنگی و دینی گفت وگو کرد.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در این دیدار نگاه جمهوری اسلامی ایران به کشورهای اسلامی و کشورهایی را که بخشی از جمعیت شان مسلمان هستند، خیرخواهانه توصیف و تأکید کرد: همکاری ها بین دو کشور اقتضا می کند که فعالیت های علمی، فرهنگی ، دینی ، سیاسی و.

بین  دو طرف بیشتر از گذشته باشد.

وی با اشاره به ظرفیت های متنوع ایران و سریلانکا در حوزه های مختلف، افزود: سفرهای متقابل می تواند به شناخت ظرفیت های دو کشور منجر شود و راهکارها برای استفاده مطلوب از این ظرفیت ها را روشن کند.

سرپرست حجاج ایرانی همچنین حج را فرصتی برای ایجاد انسجام بیشتر و تحکیم وحدت بین مسلمانان و واکنش به عادی سازی روابط با رژیم کودک کش صهیونیستی و از بین بردن مسجدالاقصی دانست و با اشاره به فعالیت پژوهشکده حج و زیارت وتالیف بیش از یک هزار و 500 جلد کتاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سریلانکا خواستار استفاده از تجربه کشورمان در حوزه حج شد

سریلانکا خواستار استفاده از تجربه کشورمان در حوزه حج شد