مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 13:172023-05-29اقتصادي

توسعه مهارت های کسب وکار روستایی در سمنان


سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان سمنان از برگزاری نشست توجیهی «طرح مربیان کارآفرین روستایی» با هدف توسعه مهارت های مرتبط با کسب وکار در جوامع روستایی در این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، مجید جندقیان، سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان سمنان ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: نشست توجیهی طرح مربیان کارآفرین روستایی با هدف توسعه مهارت های مرتبط با کسب وکار در جوامع روستایی در این شهرستان برگزار شد.

وی اضافه کرد: در راستای بهبود و توسعه کسب وکارهای اقتصادی خرد زنان روستایی و عشایری استان سمنان، مدیریت هماهنگی ترویج کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی، نشست توجیهی طرح مربیان کارآفرین روستایی را برگزار کرد.

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان سمنان با اشاره به اهمیت کارآفرینی برای زنان روستایی افزود: کارآفرینی زنان روستایی سبب حمایت از پایداری اقتصاد محلی در روستا شده و کیفیت زندگی روستاییان را بهبود می بخشد.

جندقیان گفت: درصورتی که منابع و دوره های آموزشی مفیدی در اختیار زنان روستایی قرار گیرد و آنها با آگاهی و تجربه کافی وارد بازار کار شوند، فرصت های شغلی زیادی برای آنها ایجاد می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه مهارت های کسب وکار روستایی در سمنان

توسعه مهارت های کسب وکار روستایی در سمنان