مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 22:202023-06-11ورزشي

نعمت زاده به نشان برنز دست پیدا کرد


عضو تیم ملی تکواندو بانوان ایران در مرحله نیمه نهایی نتیجه را به حریف تایلندی خود واگذار کرد و به نشان برنز دست پیدا کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مبینا نعمت زاده عضو تیم ملی تکواندو بانوان ایران در وزن 49- کیلوگرم در مرحله نیمه نهایی رقابت های گرندپری 2023 رم به مصاف پانیپاک از تایلند و قهرمان المپیک رفت و با نتیجه 2 بر صفر تن به شکست داد و به مدال برنز دست یافت.

این تکواندوکار کهنه کار تایلندی در رنکینگ یک المپیکی جای گرفته است و 24 مدال از جمله یک طلا و یک برنز المپیک، 2 طلا، 2 نقره و یک برنز جهان، 2 طلای قهرمانی آسیا و قهرمانی بازی های آسیایی را در کارنامه دارد.

پیش از این دیدار نعمت زاده دور نخست دنیا ابوطالب دارنده مدال برنز مسابقات 2022 جهان از عربستان را 2 بر صفر شکست داد و سپس در مبارزه با لنا استاکوویچ از کرواسی دارنده 2 مدال طلای قهرمانی جهان در سالهای 2022 و 2023 مقتدرانه 2 بر صفر صاحب برتری شد.

وی در مرحله یک چهارم نهایی و در پیکار با غزل سلطانی دیگر نماینده کشورمان در این وزن 2 بر یک پیروز و راهی مرحله نیمه نهایی شده بود.

برای تیم ملی کشورمان در این مسابقات تا این لحظه ناهید کیانی و مهدی حاج موسایی 2 نشان نقره، ابوالفضل زندی و مبینا نعمت زاده هم 2 مدال برنز کسب کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نعمت زاده به نشان برنز دست پیدا کرد

نعمت زاده به نشان برنز دست پیدا کرد