مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 خرداد 1402 ساعت 17:202023-06-04اقتصادي

بهره مند نبودن خوسف از مزایای همجواری با مرکزخراسان جنوبی


شهرستان خوسف با وجود قابلیت های متعدد و همجواری با مرکز استان متأسفانه نتوانسته از این ظرفیت برای سرعت بخشی به توسعه و رشد و شکوفایی پتانسیل ها و استعدادهای خود بهره مند شود.

- محمدعلی ایمانی، فرماندار خوسف امروز  در گفت وگو با خبرنگار فارس از این شهرستان اظهار داشت: خوسف سومین شهرستان پهناور خراسان جنوبی است که در جوار مرکز خراسان جنوبی قرار گرفته  ولی آنچنان که باید نتوانسته از مزایای این همجواری برخوردار باشد.

وی با بیان این که با وجود ظرفیت های متنوع و متعددی که شهرستان وجود دارد آنچنان که بایسته و شایسته بوده این ظرفیت ها شکوفا و فعال نشده است افزود: شاید به این خاطر بوده که یکی از عوامل مؤثر بر شکوفایی و فعال شدن ظرفیت های منطقه در عرصه های مختلف اقتصادی اعم از کشاورزی، دامپروری، معدن، صنعت و میراث فرهنگی و گردشگری و نیروی انسانی مباحث اعتباری است.

فرماندار خوسف بیان داشت: قرار گرفتن خوسف در رده های پایانی جمعیتی استان یکی از عوامل مؤثر بر توزیع اعتبارات این شهرستان است و به همین واسطه در ردیف های آخر اعتباری استان قرار دارد.

ایمانی افزود: اعتبارات شهرستانی کفاف شکوفا شدن فعالیت ها و استعدادهای آن را نداشته با وجود اینک ه در عرصه های مختلف شهرستان توانمندی ها و ظرفیت های بسیار خوبی دارد و از مزایای همجواری با م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره مند نبودن خوسف از مزایای همجواری با مرکزخراسان جنوبی

بهره مند نبودن خوسف از مزایای همجواری با مرکزخراسان جنوبی