مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 خرداد 1402 ساعت 13:302023-06-04سياسي

استاد حوزه علمیه قم: جهاد تبیین مهمترین اولویت امام خمینی در پاسداری از اسلام بود


استاد حوزه علمیه قم با بیان این که هر جامعه ای بخواهد جاودانه شود و بماند، چاره ای جز تبیین ندارد، گفت: جهاد تبیین مهمترین اولویت امام خمینی برای پاسداری از انقلاب اسلامی بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی مدرسی ظهر امروز در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی ره که با حضور اقشار مختلف جامعه و بازاریان یزدی در مسجد روضه محمدی برگزار شد، اظهار کرد: امام خمینی نماد دفاع همه جانبه از ارزش های اسلام ناب محمدی است.

وی با بیان این که هنوز بسیاری از ابعاد شخصیتی امام راحل برای جوانان آن طور که باید بازگو نشده است، افزود: امام فردی عالم، مجاهد و والا بود که بر دلها حکومت می کرد.

این استاد حوزه علمیه قم تبیین انقلاب و ارزش های اسلامی را هدف امام خمینی ره دانست و گفت: امام به معنای واقعی کلمه جهاد تبیین را انجام می داد و این جدی ترین برنامه و اولویت ایشان بود.

حجت الاسلام مدرسی تبیین اسلام ناب محمدی را مهمترین وظیفه هر مسلمان عنوان و تصریح کرد: یک مسلمان باید مبلغ سیار باشد و نسبت به اشاعه فرهنگ اسلامی حساسیت به خرج داده و تلاش کند.

مدرسی خاطرنشان کرد: هرکس بخواهد جامعه را هدایت کند باید در مقابل هجمه ها و شبهه ها دفاع کند و همچنین غذای فکری جامعه را نیز تامین کند که اسلام با هوشیاری وظیفه تبیین و دفاع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاد حوزه علمیه قم: جهاد تبیین مهمترین اولویت امام خمینی در پاسداری از اسلام بود

استاد حوزه علمیه قم: جهاد تبیین مهمترین اولویت امام خمینی در پاسداری از اسلام بود