مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 19:152023-06-21سياسي

اجرای 600 برنامه فرهنگی به مناسبت سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی


مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: به مناسبت سالروز تشکیل سازمان تبلیغات اسلامی 600 برنامه عمومی و تخصصی در استان برگزار خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، حجت الاسلام عباسعلی گرزین بعد از ظهر امروز در نشست خبری که به مناسبت سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی، برگزار شد، اظهار کرد: در دنیای امروز تبلیغات و رسانه حرف اول را می زند و سازمان تبلیغات اسلامی سعی کرده در این حوزه بخصوص در تبلیغ آموزه های دینی با روش های خلاقانه عمل کند.

وی ادامه داد: مبانی فکر حضرت امام خمینی(ره) و منش و آرمان های انقلاب اسلامی باعث شده که افراد غیرمسلمان نیز نسبت به آموزه های اسلامی و آرمان های امام و انقلاب علاقمند شوند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) آغاز کننده گفتمان انقلاب اسلامی در خارج از کشور بوده به صورتی که امروز بسیاری از مردم کشورهای دنیا علامند به این گفتمان شده اند.

گرزین بیان کرد: اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان 2 هزار مبلغ دارد که از این تعداد یک هزار مبلغ در استان و یک هزار مبلغ دیگر در خارج از استان هستند.

وی  با اشاره به مساله حجاب و بدحجابی گفت: سعی کردیم با تدابیر هوشمندانه همواره در مسایل مختلف از تقابل مردمی جلوگیری کنیم و در این رابطه هوشمندانه عمل کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 600 برنامه فرهنگی به مناسبت سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی

اجرای 600 برنامه فرهنگی به مناسبت سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی