مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1402 ساعت 19:452023-05-28بين الملل

«کیسینجر» و تولد صدسالگی با طعم خون / توطئه انگلیس برای تجزیه یمن


تداوم حضور نیروهای خارجی در یمن برای اجرای پروژه تجزیه این کشور در کنار طرح رژیم صهیونیستی برای نفوذ در بافت های فلسطینی نشین با هدف سرکوب کردن اعتراضات، - مورد توجه روزنامه های عربی بوده است.

خبرگزاری مهر ، گروه بین الملل: حضور نیروهای خارجی در استان های اشغالی یمن و اقدامات تفرقه انگیزانه انگلیس در این مناطق، در راستای طرح تجزیه یمن صورت می گیرد.

از سوی دیگر تولد صد سالگی وزیر خارجه اسبق آمریکا باعث شده بار دیگر نگاه ها به جنایاتی که توسط وی طی دهه های گذشته در سراسر جهان صورت گرفته جلب شود.

روزنامه القدس العربی در هفته نامه خود که روزهای یکشنبه منتشر می شود نوشت: جنایات رژیم صهیونیستی تنها به کشتار و بازداشت فلسطینی ها ختم نمی شود بلکه پروژه های یهودی سازی فلسطین و گسترش شهرک سازی ها و محدود کردن آزادی های فلسطینی ها از دیگر ابعاد جنایات این رژیم به شمار می رود.

در حالیکه جهانیان تنها به محکوم کردن رژیم صهیونیستی بسنده می کنند، این رژیم جنایات خود را علیه ملت فلسطین و حقوق اولیه آنها تشدید کرده است.

روزنامه یمنی المسیره به نقل از خالد باراس رییس رییس بخش جنبش جنوب در کنفرانس گفتگوی ملی یمن نوشت: حضور نیروهای خارجی در استان های اشغال شده یمن خطر بزرگی برای این کشور به شمار می رود و به معنی اتحاد نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«کیسینجر» و تولد صدسالگی با طعم خون / توطئه انگلیس برای تجزیه یمن

«کیسینجر» و تولد صدسالگی با طعم خون / توطئه انگلیس برای تجزیه یمن