مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 خرداد 1402 ساعت 08:102023-06-05سياسي

انقلاب چادرها زیر لوای تعلیمات امام امت به وقوع پیوست


دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری در فارس گفت: دیدگاه های امام راحل راجع به ارتقاء جایگاه زنان علیرغم تبلیغات دستگاه های استعماری، این قشر را چنان به صحنه آورد که تحلیل گران انقلاب اسلامی به نهضت امام، - ابراهیم شعرا در گفتگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: در رژیم سابق، دیدگاه منحطی نسبت به زنان وجود داشت و این قشر را به سمت بی حجابی، بی بند و باری و انحطاط اخلاقی سوق می دادند و وجود مواضع افراطی تساوی حقوق زن و مرد که در مغایرت با فطرت زنان بود، اما فروغ اندیشه سترگ حضرت امام در احیاء هویت اصیل زن مسلمان با سود جستن از کوثر زلال ناب محمدی، زن را به اوج مقام خود رساند.

حضور موثر زنان در به ثمر رسیدن نهضت اسلامی وی ادامه داد: دیدگاه های امام راحل علیرغم تبلیغات دستگاه های استعماری، زنان را چنان به صحنه آورد که تحلیل گران انقلاب اسلامی به نهضت امام، انقلاب چادرها لقب دادند.

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری در فارس تاکید کرد: زنان نه تنها در براندازی رژیم طاغوت و تظاهرات بلکه در تمام مراحل تصویب، تایید و تثبیت نظام جمهوری اسلامی نقش داشتند.

شعرا افزود: حضرت امام برای اینکه جایگاه رفیع زن در جامعه اسلامی را اثبات کند، در هیاتی که برای گفتگو با گورباچف به شوروری سابق اعزام کردند، یکی از زنان مبارز(طاهره حدیدچی) حضور داشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انقلاب چادرها زیر لوای تعلیمات امام امت به وقوع پیوست

انقلاب چادرها زیر لوای تعلیمات امام امت به وقوع پیوست