مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 10:352023-05-29سياسي

تاریخ شفاهی 600 فرمانده گردان دفاع مقدس ثبت شده است


به گزاشر گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، ششمین همایش فصلی نهضت خاطره گویی با عنوان راهبرد های ایران و رژیم بعث عراق پس از فتح خرمشهر توسط مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس با حضور فرماندهان حاضر در دفاع مقدس و پیشکسوتان بسیج، - رییس مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس در ششمین همایش فصلی نهضت خاطره گویی گفت: تاریخ شفاهی حدود ششصد فرمانده گردان از دوران دفاع مقدس انجام شده است.

به گزاشر گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، ششمین همایش فصلی نهضت خاطره گویی با عنوان راهبرد های ایران و رژیم بعث عراق پس از فتح خرمشهر توسط مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس با حضور فرماندهان حاضر در دفاع مقدس و پیشکسوتان بسیج، سپاه پاسداران، ارتش جمهوری اسلامی، جهاد سازندگی و فراجا برگزار شد.

سردار علی محمد نایینی مشاور فرمانده کل سپاه و رییس مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس، گفت: برگزاری چنین همایش هایی در شرایط جنگ روایت ها لازم و ضروری است.

این نشست بهانه و فرصتی است برای بیان رشادت ها و مشاهدت های دوران دفاع مقدس، زمینه ای است برای پیوند نسل امروز و آینده با نسلی که در یک دوره ای سخت، اما پرصلابت انقلاب اسلامی را از یک خطر حتمی در مقابل استکبار جهانی، یک جبهه همه جانبه استکبار جهانی به سلامت عبور داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاریخ شفاهی 600 فرمانده گردان دفاع مقدس ثبت شده است

تاریخ شفاهی 600 فرمانده گردان دفاع مقدس ثبت شده است