مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 15:102023-06-11ورزشي

مسابقات قهرمانی والیبال آسیا به میزبانی ارومیه برگزار می شود


رییس فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران از برگزاری مسابقات قهرمانی والیبال آسیا مردادماه سال جاری به میزبانی ارومیه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدرضا داورزنی ظهر روز یکشنبه در جلسه شورای ورزش آذربایجان غربی با ابراز خرسندی از میزبانی شهر ارومیه در رقابت های آتی والیبال قهرمانی آسیا، اظهار کرد: این شهر، پایتخت والیبال آسیاست و حق بزرگی بر گردن این رشته ورزشی در کشور دارد.

وی با بیان اینکه جدیت مسئولان استانی در کسب میزبانی و فراهم کردن شرایط و همچنین علاقه مندی مردم استان انگیزه را در فدراسیون ایجاد کرد که میزبانی این رقابت ها به ارومیه داده شود، اضافه کرد: ارومیه در سنوات قبل هم میزبانی مسابقات مختلف والیبال را عهده دار بود و در این میزبانی ها هم سربلند بیرون آمده است.

رییس فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران با قدردانی از پیگیری استاندار آذربایجان غربی ابراز اطمینان کرد که این رقابت ها هم به بهترین شکل ممکن برگزار شود.

داورزنی با اشاره به اینکه حضور تیم قدرتمند والیبال در میزبانی از رقابت های مختلف و همچنین رقابت با کشورهای دیگر پیام بسیار روشنی برای دنیا دارد، ادامه داد: ایران با وجود تحریم و محدودیت های چهار دهه ای در رقابت های مختلف ورزشی حضوری قوی داشته که نشان دهنده قدرت کشورمان با وجود همه محدو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقات قهرمانی والیبال آسیا به میزبانی ارومیه برگزار می شود

مسابقات قهرمانی والیبال آسیا به میزبانی ارومیه برگزار می شود