مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 08:312023-06-12دانش

جزییات پذیرش دانشجوی بورسیه صنعت


مدیرکل دفتر برنامه ریزی آموزش عالی با اشاره به جزییات طرح بورس صنعتی گفت: در این طرح از دانشجویان دوره کارشناسی حمایت شغلی و کاری می شود.

- رضا نقی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر درباره جزییات طرح بورس صنعتی ویژه دانشجویان کارشناسی گفت: دراین خصوص طرحی داریم که مبتنی برحمایت شغلی و کاری از دانشجویان دوره کارشناسی و شیوه نامه آن بررسی شده است.

مدیرکل دفتر برنامه ریزی آموزش عالی ادامه داد: البته برای دوره های کارشناسی ارشد و دکتری نیز پیش بینی های لازم شده است ولی هدف در حال حاضر دانشجویان کارشناسی هستند، براساس این طرح دانشگاه ها می توانند رشته ها را با دستگاه هایی که در حوزه صنایع و جامعه فعالیت دارند، تعریف کنند.

وی ادامه داد: این دستگاه ها اگر برای دانشجو تضمین و اولویت شغلی را در دوره ای که تحصیل می کند، پیش بینی کرده و از وی حمایت مالی داشته باشند، دانشگاه به ازای آن یک سری امکانات را در اختیار واحدهای صنعتی مذکور قرار می دهد.

نقی زاده افزود: از جمله اینکه، امکان پذیرش دانشجو از بدو ورود برای این دستگاه ها وجود دارد، دانشجو سه برابر ظرفیت در دفترچه اعلام می شود و دانشگاه و صنعت و یا دستگاه مذکور نسبت به انتخاب دانشجو تاثیرگذار خواهند بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات پذیرش دانشجوی بورسیه صنعت

جزییات پذیرش دانشجوی بورسیه صنعت