مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 14:152023-06-03اجتماعي

فرآیند اجرای امتحانات نهایی پایه دوازدهم در استان کرمان کاملا الکترونیکی است


مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: حوزه های محل برگزاری امتحانات نهایی پایه دوازدهم به دوربین مداربسته، راکت الکترونیکی، سیگنال یاب و همچنین حفاظت فیزیکی مجهز شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، رضا رضایی با بیان اینکه امسال 40 درصد نمره کنکور داوطلبان از نمرات امتحانات نهایی نوبت دوم مدارس سهم دارد و نمره این آزمون ها نیز از تاثیر مستقیم بر پذیرفته شدن دانش آموزان در کنکور سراسری برخوردار است، افزود: 33 هزار و 500 دانش آموز استان در پایه دوازدهم امتحانات نهایی را در 216 حوزه امتحانی و 32 شهرستان و منطقه آموزش و پرورش این استان برگزار خواهند کرد.

وی بیان کرد: تصحیح اوراق و همچنین فرایند حوزه اجرا به صورت کاملا الکترونیکی انجام می شود و 10 دقیقه قبل از آغاز آزمون، رمز دسترسی به سئوالات به تلفن همراه مدیر حوزه پیامک می شود و وی رمز را در اتاق تکثیر که قرنطینه است باز می کند و سرانجام سئوالات جلو چشم دانش آموزان در سالن بازگشایی و توزیع می شود.

رضایی گفت: در حوزه تصحیح به محض اینکه آزمون به پایان رسید برگه ها اسکن، سربرگ ها به صورت الکترونیکی جدا و سئوالات به صورت رندومی (احتمالی) در فضای رایانه به صورت کاملا تصادفی ارسال و تصحیح اول انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرآیند اجرای امتحانات نهایی پایه دوازدهم در استان کرمان کاملا الکترونیکی است

فرآیند اجرای امتحانات نهایی پایه دوازدهم در استان کرمان کاملا الکترونیکی است