مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 15:352023-06-12سياسي

کشف حجاب آزاده صمدی و چند پرسش


چندی پیش رسانه های معاند با شادی خبر دادند که خانم صمدی در یک مراسم خاک سپاری به گفته آن ها «بدون حجاب اجباری حاضر شد»، با این رفتار ایشان چند پرسش ایجاد می شود که در این گزارش به آن خواهیم پرداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس، امروز مرکز رسانه قوه قضاییه، در پی کشف حجاب خانم آزاده صمدی در مراسم تشییع پیکر یکی از هنرمندان، پس از اخذ دفاعیات متهم و اظهارات وکیل ایشان، بدلیل جریحه دار کردن اخلاق و عفت عمومی از طریق کشف حجاب، بازپرس دادسری فرهنگ و رسانه برای متهم قرار جلب به دادرسی صادر کرد.

همین موضوع را بهانه قرار دادیم تا برخی از اخبار مرتبط با فعالیت های به اصطلاح حرفه ای خانم صمدی در میدان سینما را مرور کنیم.

اینکه ایشان به یکباره به عنوان تهیه کننده مجوز ساخت فیلم گرفته است و انگار نه انگار که طی 8 ماه گذشته از هر تلاشی برای ساختارشکنی و بیان سخنان ناهنجار و ضد امنیت ملی فروگذار نکرده است.

همان چند وقت پیش که در رسانه های معاند خبر کشف حجاب صمدی منتشر شد، آشکارا به نظر می رسید این خبر برای ضد انقلاب به اندازه ای ارزشمند بود که رسانه انگلیسی صهیونیستی ایران وایر آن را تیتر یک صفحه اصلی کرد: با این تیتر حضور پانته آ بهرام و آزاده صمدی بدون حجاب اجباری در مراسمی عمومی این رفتار خانم صمدی با توحه به عملکرد ایشان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف حجاب آزاده صمدی و چند پرسش

کشف حجاب آزاده صمدی و چند پرسش