مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 07:452023-05-30سياسي

فعالیت مسجدی یک کار هدایتگر و صیانت کننده از انسان است


مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی اظهار کرد: سابقه نشان داده انجام با اخلاص فعالیت مسجدی، یک کار بدون انحراف، هدایتگر و صیانت کننده از انسان است.

- سید محمدحسین بلاغی، در آیین افتتاح نخستین کانون فرهنگی هنری دختران دهه هشتادی کشور که در تبریز برگزار شد، خاطرنشان کرد: امروز اگر می خواهیم تربیت صحیح و رشد به معنای واقعی را شاهد باشیم و در هر عرصه ای از موفقیت اصولی برخوردار باشیم باید فعالیت های مسجدی را محور فعالیت های فرهنگی خود قرار دهیم.

وی با بیان اینکه دشمنان بدانند دختران عفیف و نجیب ما همیشه در صحنه حاضرند، اظهار کرد: نَفس حضور در مسجد اثر وضعی در انسان ایجاد می کند خوشحالیم که با وجود تمامی تلاش ها، تبلیغات و جو سازی دشمنان که برای آیین و تاریخ ما انجام می دهند هنوز هم دختران عفیف و نجیب ما در صحنه حضور دارند.

وی ادامه داد: امروز در پی تخصیص اعتبار در سفر آتی ریاست جمهوری برای اداره کل ارشاد استان بودیم و یک کار تحولی در برنامه ها درج شد که امیدوارم با تخصیص این اعتبارات یک انقلاب و جهش بزرگی در فعالیت کانون های فرهنگی هنری مساجد اتفاق بیافتد و همین نسل نوجوان و جوان و مادران آینده، پرچم داران حرکت نوین ایرانی اسلامی در جهان باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت مسجدی یک کار هدایتگر و صیانت کننده از انسان است

فعالیت مسجدی یک کار هدایتگر و صیانت کننده از انسان است