مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 08:402023-06-12سياسي

مرزهای امن آذربایجان غربی مهمترین رکن توسعه تجارت با همسایه ها است


استاندار آذربایجان غربی با تمجید از همه تلاش های صورت گرفته توسط نیروهای مسلح استان برای ارتقای شاخص های امنیتی مرزها گفت: مرزهای امن، مهمترین رکن توسعه تجارت با همسایگان است و روز به روز بر رونق آنها افزوده می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، محمدصادق معتمدیان در آیین تکریم و معارفه فرمانده مرزبانی آذربایجان غربی اظهار داشت: از ابتدای پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، منطقه شمال غرب و مرزهای طولانی این منطقه محل حضور عوامل گروهک ها و ضد انقلاب بود و آنان همواره بدنبال ناامن سازی در منطقه بودند.

وی با اشاره به تلاش های بی وقفه و ایثار نیروهای مسلح برای جلوگیری از ناامنی در منطقه و مرزهای آذربایجان غربی اضافه کرد: به مدد این تلاش ها، امروز شاهد امنیت پایدار در این مناطق و مرزها هستیم و با اقتدار نیروهای مسلح ما، تروریست ها و ضد انقلاب در خارج از مرزها رصد شده و با آنان برخورد می شود.

معتمدیان ادامه داد: آذربایجان غربی در حال حاضر از استان های برتر در امنیت سرمایه گذاری به شمار می رود و این امر با فداکاری نیروهای مسلح بدست آمده است.

استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه مرزبانان ما در سخت ترین شرایط از مرزهای کشور صیانت می کنند، گفت: علاوه بر وظایف مرزبانی که به صورت کامل اجرایی می شود این نیروهای خدوم همیشه در شرای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرزهای امن آذربایجان غربی مهمترین رکن توسعه تجارت با همسایه ها است

مرزهای امن آذربایجان غربی مهمترین رکن توسعه تجارت با همسایه ها است