مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 خرداد 1402 ساعت 16:422023-06-16بين الملل

درخواست های ماکرون از بن سلمان در الیزه


رییس جمهور فرانسه در دیدار با ولی عهد عربستان ضمن بررسی پرونده های عراق و لبنان، خواستار نقش آفرینی او برای پایان دادن به جنگ اوکراین خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، محد بن سلمان ، ولی عهد عربستان بعدازظهر امروز (جمعه، 16ژوئن) وارد پاریس شد و مورد استقبال رسمی امانوئل ماکرون رییس جمهور فرانسه قرار گرفت.

پایگاه اینترنتی شبکه العربیه ، ضمن بیان این نکته که سفر فعلی ولی عهد عربستان برای دومین بار در کمتر از یک سال گذشته صورت می گیرد، به نقل از یک منبع آگاه فرانسوی گزارش داد که رییس جمهور فرانسه طی رایزنی ها با بن سلمان در کاخ الیزه، درخواست هایی را مطرح خواهد کرد.

در آستانه نشست رسمی و گفت وگوی ماکرون با بن سلمان، یک منبع آگاه در کاخ ریاست جمهوری فرانسه فاش کرد که رییس جمهور این کشور از ولی عهد عربستان سعودی خواهد خواست تا برای پایان جنگ در اوکراین کمک کند.

این منبع ریاست جمهوری فرانسه پیش از  استقبال مقامات کشورش از ولیعهد عربستان در الیزه گفت که فرانسه رسماً از نامزدی عربستان سعودی برای میزبانی اکسپو 2030 حمایت خواهد کرد.

این منبع همچنین گفت: ماکرون امروز، جمعه با ولی عهد درباره موضوعاتی که هر دو کشور به آن اهمیت می دهند، مانند ثبات در لبنان و عراق گفت وگو خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست های ماکرون از بن سلمان در الیزه

درخواست های ماکرون از بن سلمان در الیزه