مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 09:052023-06-12اجتماعي

امسال 400 کلاس درس در آذربایجان غربی احداث می شود


مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان غربی گفت: پیش بینی می شود امسال 75 پروژه با 400 کلاس درس در استان احداث و تحویل دستگاه بهره بردار شود.

- ایسنا/آذربایجان غربی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان غربی گفت: پیش بینی می شود امسال 75 پروژه با 400 کلاس درس در استان احداث و تحویل دستگاه بهره بردار شود.

قهرمان رحمانی در گفت و گو با ایسنا افزود: سال گذشته 76 مدرسه با 455 کلاس درس به متراژ67 هزار متر مربع احداث شد که در مقایسه با سال 1400 با پیشرفت 107 درصدی همراه بوده است.

وی ادامه داد: در مجموع بیش از 4 هزار کلاس درس در استان نیازمند تخریب و مقاوم سازی است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان با بیان اینکه استانداردسازی وسایل گرمایشی و نصب ایمن آن در مدارس از اهمیت زیادی برخوردار است، گفت: طی سال گذشته کلیه مدارسی که گاز رسانی شده بود به سیستم گرمایشی استاندارد تجهیز شد با این حال مدارسی که نیرو رسانی صورت نگرفته بود از بخاری های نفتی استاندارد بهره مند هستند.

وی با اشاره به نقش تاثیر گذار خیرین در توسعه فضاهای آموزشی افزود: خیرین مدرسه ساز به کمک خیریه ها، نقش بسیار مهمی در رفع مشکل فضای آموزشی در کشور داشته اند و بی شک اگر کمک های بدون چشم داشت آنها نبود چه بسا همچنان بسیاری از مدارس کشور هنوز هم چند نوبته بود و شاید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امسال 400 کلاس درس در آذربایجان غربی احداث می شود

امسال 400 کلاس درس در آذربایجان غربی احداث می شود