مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 خرداد 1402 ساعت 16:352023-06-18اقتصادي

صدور 7600 میلیارد ضمانت نامه به نفع دانش بنیان ها در البرز


مدیرعامل صندوق پژوهش های استان البرز گفت: به منظور کاهش دغدغه های اعتباری شرکت های دانش بنیان و فناور، اقدام به صدور انواع ضمانت نامه مجموعه به ارزش بیش از 7,600 میلیارد ریال نموده ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، حسن محمدعلیزاده رییس هیأت مدیره صندوق پژوهش و فناوری استان البرز، امروز در نشست ستاد توسعه اقتصاد دانش بنیان استان که در سالن جلسات صندوق البرز برگزار شد، با بیان اینکه آینده همه ما به هم گره خورده است گفت: اگر وجب به وجب خاک کشور را طلاپاشی کنند تا زمانی که نیروی انسانی متخصص نداشته باشیم در حوزه بهبود وضعیت اشتغال و اقتصاد به نتیجه نخواهیم رسید.

  رییس هیأت مدیره صندوق البرز با بیان اینکه یکی از مشکلات عمده شهرک های صنعتی استان نیروی کار است، افزود: با کمبود نیروی انسانی متخصص مواجه هستیم؛ دشمنان ایران متوجه این موضوع مهم شده اند و در باغ سبز به دانشجویان و جوانان کشور نشان می دهند.

  علیزاده با بیان اینکه حساسیت غرب روی ترغیب جوانان به مهاجرت بسیار تعجب برانگیز است، اظهار کرد: غرب به دنبال نیروی متخصص فنی و مندسی است و هیچگاه درخواستی برای جذب مدیر نداشته است و مدیریت را برای خودش می داند.

  وی در پایان گفت: امیدواریم بتوانیم با جوانان خوشفکر کشور و استان ارتباط بگیریم، هدف ما در بلند مدت افزایش اشتغال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور 7600 میلیارد ضمانت نامه به نفع دانش بنیان ها در البرز

صدور 7600 میلیارد ضمانت نامه به نفع دانش بنیان ها در البرز