مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 خرداد 1402 ساعت 15:452023-06-05سياسي

این غذای اصیل را فوری فوتی درست کنید


این کوفته از آن تبریزی های به نام نیست که از جانتان مایه بگذارید و آخر سر هم نفهمید آذری های دست و پنجه دار چطور کوفته می پزند که هیچ وقت وا نمی رود! کوفته نخودچی معمولا اهل ناز و کرشمه نیست و معمولا تا آخر کار، - می خواهیم خیالتان را راحت کنیم که کوفته نخودچی در زمره غذاهای فست فودی می گنجد.

تعجب ندارد؛ مگر نمی شود یک غذا هم اصیل باشد و هم فوری فوتی درست شود، تازه کلی از شهرها از جمله کرمانشاه، همدان، لرستان و حتی اصفهان هم مدعی انحصار آن باشند؟ به هرحال کوفته نخودچی در هر شهری که درست شود، چند پای ثابت دارد و تفاوت در جزییات است، پس خیلی درگیر جزییات نشوید و بروید سراصل مطلب.

البته قبلش یک نکته کلیدی از فوت های اصلی را به خاطر داشته باشید.

همانطور که از نام این غذا پیداست، آردنخودچی نقش اول را بازی می کند که با این حساب بهتر است دلتان را به آردهای آماده خوش نکنید و خودتان دست به کار شوید.

نخودچی خام را از هر قنادی و عطاری و بقالی می توانید بخرید، فقط با اجازه فروشنده، یکی را تست کنید و به شرط تازگی دست به جیب شوید.

آرد کردن نخودچی را هم که بسپارید به یک آسیاب معمولی و داوطلبی از اعضای خانواده؛ فقط اگر بچه ها این مسئولیت خطیر را برعهده گرفتند و با صدای گوشخراش آسیاب، صدای همخوانی خودشان هم بالا گرفت، خونسردی تان را حفظ کنید، ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این غذای اصیل را فوری فوتی درست کنید

این غذای اصیل را فوری فوتی درست کنید