مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 21:502023-06-06سياسي

کنارگذر شمالی و قطار شهری کرج طبق وعده مقرر افتتاح می شود


دو ابر پروژه کنارگذر شمالی و قطار شهری کلانشهر کرج در صورت تزریق بودجه ملی در موعد مقرر به بهره برداری می رسند در این راستا شهرداری باید از تمام ظرفیت ها و فرصت ها برای بهره برداری از این دو پروژه استفاده کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، علی قاسم پور، رییس شورای شهر کرج، در حاشیه صحن علنی شورای شهر کرج، در جمع اصحاب رسانه، گفت: هفته گذشته، معاون اجرایی رییس جمهور در سفر به استان البرز، از دو پروژه بزرگ شهر کرج یعنی کنارگذر شمالی و قطار شهری بازدید کرد.

رییس شورای اسلامی شهر کرج بیان کرد: در جلسه شورای اداری استان البرز که با حضور معاون اجرایی رییس جمهور برگزار شد، صورتجلسه ای با این قید که در صورت لزوم، تصویب موارد موردنیاز در شورای شهر صورت گیرد، تنظیم شد؛ بندهای خوبی در این صورتجلسه گنجانده شده بود تا از تمام ظرفیت ها و فرصت ها برای بهره برداری از دو پروژه مذکور استفاده شود.

قاسم پور ضمن قدردانی از تلاش های استاندار و نماینده ولی فقیه در استان البرز در پیگیری این پروژه ها، اضافه کرد: شهردار کرج اجرای مصوبات مربوطه و بهره برداری هرچه سریعتر از این پروژه ها پیگیری مجدانه شما و مجموعه تحت امرتان را می طلبد؛امید است با تزریق بودجه های ملی بتوانیم پروژه های مذکور را در موعد مقرر به سرانجام برسانیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنارگذر شمالی و قطار شهری کرج طبق وعده مقرر افتتاح می شود

کنارگذر شمالی و قطار شهری کرج طبق وعده مقرر افتتاح می شود